Βιωματικότητα, συναίσθημα, φαντασία…
Μια γόνιμη Επιμορφωτική Συνάντηση για την Παιδαγωγική του Θεάτρου στην Εκπαίδευση, διεξήχθη την Τετάρτη 17.06.2026, στο Πολιτιστικό Συνεδριακό Κέντρο Δήμου Ελληνικού Αργυρούπολης “Μίκης Θεοδωράκης”,
με προσκεκλημένο ομιλητή και εμψυχωτή των εργαστηρίων, τον κ. Σίμο Παπαδόπουλο, Καθηγητή ΠΤΔΕ ΔΠΘ, Διευθυντή Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Επιστήμες της Αγωγής: Παιδαγωγική του Θεάτρου», Διευθυντή Εργαστηρίου «Κοινωνικές Ομάδες και Παιδαγωγική του Θεάτρου» και Επόπτη του νέου Προγράμματος Σπουδών Θεατρικής Αγωγής-Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Η ημερίδα συνδιοργανώθηκε από τις ΣΕΠΕ6Ο, Ιωάννα Μενδρινού και Μαρία Βουβούση, οι οποίες έχουν την παιδαγωγική και επιστημονική ευθύνη των νηπιαγωγείων των Δήμων Αγίου Δημητρίου, Αλίμου και Π. Φαλήρου, και Ελληνικού-Αργυρούπολης και Γλυφάδας αντίστοιχα σε συνεργασία με τους Κωνσταντίνο Μιχαηλίδη (Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης και ΣΕ ΕΑ &ΕΑΕ) και Ανδριανό Μουταβελή (ΣΕ ΕΑ &ΕΑΕ), της ΔΙΠΕ Δ΄ Αθήνας.
Ευχαριστούμε θερμότατα τον κ. Σίμος Παπαδόπουλος για την εμπνευστική του ομιλία και την αισθαντικότητα με την οποία μας έκανε κοινωνούς της τέχνης της εμψύχωσης σε εκπαιδευτικά πλαίσια, ενεργοποιώντας σώμα, ψυχή και νου.
Η τιμητική και πάντα υποστηριτική παρουσία του Διευθυντή Εκπαίδευσης της ΔΙΠΕ Δ΄ Αθήνας, κ. Ιωάννη Κουμέντου Giannis Koumentos, έδωσε τον τόνο στην έναρξη της ημερίδας η οποία διεξήχθη με μεγάλη επιτυχία. Τα λόγια του και το θερμό αποχαιρετηστήριο για την αφυπηρέτησή του, συνέβαλαν στη διαμόρφωση ενός ξεχωριστού κλίματος σύνδεσης, θετικότητας, γόνιμης αναδρομής και προοπτικής για το μέλλον.
Ευχαριστούμε θερμότατα τον Δήμαρχο Ελληνικού Αργυρούπολης, κ. Γιάννης Κωνσταντάτος Δήμαρχος Ελληνικού-Αργυρουπολης για την παραχώρηση του υπέροχου χώρου του Πολιτιστικού Συνεδριακού Κέντρου “Μίκης Θεοδωράκης”, και τη φιλοξενία, χωρίς τα οποία, η εκδήλωση δεν θα μπορούσε να έχει πραγματοποιηθεί.
Χαιρετισμούς εκ μέρους του Δημάρχου και αμέριστη υποστήριξη στην οργάνωση της εκδήλωσης παρείχε ο Δημοτικός Σύμβουλος και Διευθυντής του 4ου Δ.Σ. Ελληνικού, κ. Γιώργος Ζέλιος George Zelios .
Τον ευχαριστούμε πολύ, όπως και τον κ. Βλάση Δεδέκη υπεύθυνο του χώρου και την τεχνικό υποστήριξης, την γλυκύτατη Εύα από την ομάδα του κου Καραμολέγου, για την βοήθεια που μας προσέφεραν.
Να είμαστε καλά να βρισκόμαστε όλοι μαζί, σε ημερίδες με βαθύ φιλοσοφικό αλλά και βιωματικό περιεχόμενο, που ενισχύει εποικοδομητικά, εμπνευστικά και κυρίως ανθρώπινα και ενσυναισθητικά το έργο μας σε μία εποχή αποξένωσης, συχνών ματαιώσεων και δυσκολιών της καθημερινότητας.
Κλείνοντας, βαστώντας τα χέρια των διπλανών μας σε έναν κύκλο πάνω στη σκηνή, με τους προβολείς αναμένους, ένα καρπουζάκι τρυπωμένο μέσα σε ένα βουνό υφάσματα, τη μουσική να μας ταξιδεύει κι ένα δάκρυ συγκίνησης στα μάτια, το “μαζί” υψώθηκε δυνατό ως την οροφή και δεκάδες καρδιές συγχρονίστηκαν για μια στιγμή σχηματίζοντας απρόσμενα, μία όμορφη και δυνατή ανάμνηση για “πάντα”.
Καλό καλοκαίρι και καλή επάνοδο το Φθινόπωρο, με το δυνατό αποτύπωμα της ημερίδας για οδηγό.
Μια αξιοσημείωτη συνάντηση με την τέχνη του θεάτρου για την τέχνη της ζωής.
Μια ενορατική μαθητεία με τη χαρά για οδηγό τη μέθοδο για δρόμο.
«Παίζουμε ρόλους, δείχνουμε κόσμους: Ένα θεατρικό εργαστήρι για ενδυνάμωση και μάθηση στην ομάδα»
Αγαπητή μου Ομάδα
Αγαπητοί μου Φίλοι οργανωτικοί συντελεστές
Τα σέβη μου





















